Deutsch  DE

Naar onze webwinkelHoe werkt onze bezorgservice?

  1. Waar bezorgt supermarkt Koot?
    1. Supermarkt Koot bezorgt in het postcodegebied 1794. In en om Oosterend op Texel. U kunt uw boodschappen op één vast adres laten bezorgen. Uw woon- of logeeradres.
  2. Tot waar worden de boodschappen gebracht?
    1. De bezorger brengt de boodschappen in de keuken en in de koelkast.
  3. Wanneer bezorgt supermarkt Koot?
    1. Supermarkt Koot bezorgt op de dag van aankomst, zoveel mogelijk voordat u arriveert.
  4. Worden de boodschappen in één keer geleverd?
    1. Ja. Er is geen nalevering mogelijk.
  5. Worden bestellingen geweigerd?
    1. Indien Supermarkt Koot twijfelt aan de echtheid van een bestelling of de betaling niet tijdig is ontvangen kan de order éénzijdig worden geannuleerd. Dit recht houdt Supermarkt Koot ook voor indien de bestelling alleen uit bier, wijn, frisdrank of andere dranken bestaat.
  6. Hoe kan ik betalen?
    1. Wij maken gebruik van de standaard webshop van SPAR Holding. Deze kent alleen de betaalmogelijkheid "Pinnen aan de deur". Omdat wij deze betaalmogelijkheid niet ondersteunen, krijgt u van ons zelf een mail nagestuurd met het verzoek het verschuldigde bedrag vooraf over te maken op het in de mail vermelde rekeningnummer.
    2. Voor grote groepen welke in een groepsaccommodatie verblijven kunnen wij een afwijkende betaal- en bestelmogelijkheid bieden. Neem hiervoor contact op met Supermarkt Koot.
  7. Wat gebeurt er als een artikel niet geleverd is?
    1. Supermarkt Koot streeft er naar om uw bestelling compleet bij u af te leveren. Mocht er onverhoopt een artikel ontbreken, dan hoeft u dit artikel niet te betalen. Als dit artikel toch in rekening is gebracht, zullen wij dit bedrag gelijktijdig met de levering van uw bestelling aan u leveren.
      Voorkom teleurstelling en plaats dus tijdig uw bestelling.
  8. Hoe worden de artikelen vervoerd?
    1. Om de kwaliteit van uw boodschappen te garanderen, vervoeren wij uw boodschappen in dozen, de gekoelde artikelen in een koeltas.
  9. Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen naar de winkel?
    1. Nee. Als u ontevreden bent over een artikel dat geleverd is, belt u met Supermarkt Koot.
  10. Neemt Supermarkt Koot statiegeldartikelen en lege kratten mee terug?
    1. Nee, tenzij u Supermarkt Koot in Oosterend bezoekt. Alle artikelen waarop statiegeld zit en van Supermarkt Koot afkomstig zijn kunt u bij Supermarkt Koot inleveren, of bij elke willekeurige andere supermarkt
  11. Kan ik contant betalen?
    1. Nee.
  12. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    1. Nee, u hebt uw eerste bestelling doorgegeven en betaald. U kunt wel bij bestellen.
  13. Is er een minimum bedrag voor levering van de geplaatste bestelling?
    1. Nee, tot € 50,00 betaald u € 4,95 bezorgkosten. Vanaf € 50,00 bezorgen wij gratis.
  14. Hoe lang van te voren moet ik bestellen?
    1. U bestelt uw boodschappen minimaal 2 dagen voor uw aankomstdag op uw logeeradres.
  15. Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
    1. Zie punt 6.
  16. Ik ben met een grote groep; moet ik dan ook via de webshop bestellen?
    1. Niet altijd; indien u met een grote groep in een groepsaccommodatie verblijft is het vaak handig om vooraf even met Supermarkt Koot contact op te nemen over afwijkende bestel- en betaalprocedures.